2016. január 24., vasárnap

Elmaradások......

2015 nem az én évem volt. A blog hanyagolva, sőt inkább egy az egyben el lett felejtve. Sajnos a kitartásomról sosem voltam híres, gondoltam, hogy a blog is csak amolyan "kísértet járta játszótér" lesz, ahová ritkán teszem be a lábam, bármennyire is szeretnék "játszani".

Az olvasási kedvem sem volt az igazi tavaly, és mivel nem sokat olvastam, gondoltam nincs is miről írnom. De az új évvel jönnek az új fogadalmak elhatározások is. Idén próbálok rendszeresen írni a blogra, meglátjuk sikerül-e.

Sok az elmaradás, ugyanis rengeteg könyvről írtam az én kis noteszembe rövid értékeléseket, és jegyzeteltem fel magamnak címszavakkal dolgokat, hogy miket kell majd kifejtenem egy normális bejegyzés keretein belül. Szóval, az elmúlt években olvasott könyvek értékelései várhatóak, remélhetőleg rendszeresen.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése